Při odstoupení od smlouvy dle Obchodních podmínek, při výměně nebo při reklamaci zboží je nutné toto zboží zaslat zpět. Jak to udělat?
- Napište nám na ereho@email.cz, podrobně v emailu popište nastalý problém (závadu, výměnu, reklamaci) a vyčkejte na další komunikaci z naší strany.
- Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Oblečení do nějaké igelitové tašky/obálky, čepici do krabice, třeba od bot. Pokud ji dáte do igelitové tašky a pak do krabice, předejdete případnému zašpinění! Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
- Tento balíček zašlete poštou bez dobírky na adresu:
Jan Vtípil
Haškova 1714/3
500 02 HRADEC KRÁLOVÉ
Při výměně zboží můžete vytvořit novou objednávku a do poznámky k objednávce napsat, že jde o výměnu.
O zbytek se postaráme my